top of page
Verhaaltjes

Een blauwe Fries

Vraagt iemand aan mij: ‘schilder mijn paard. Het is een Fries.’ Ik heb er wel een tijdje over na moeten denken. Een Fries is zwart. En schilderen met zwart, dat doe ik liever niet. Dankzij het schilderen met kinderen heb ik een oplossing gevonden. Ik schilder gewoon niet met zwart. Misschien op het laatst. Of gewoon niet.

Ik begin met veel wit en weinig zwart. Jammer dat ik hem niet gewoon wit kan laten… Dan is ie al heel erg spannend, alleen in mijn ogen niet af. Dus aan de slag met zwart, grijs, wit en heel veel blauw. Uiteindelijk is het een een echte Fries. Zwart zijn alleen de manen en de ogen.

Plaatjes vind je hier.

Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent
Waar gaat 't over
Er zijn nog geen tags.
Volg me
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page