top of page
Verhaaltjes

Gewoon doen

Boekje om te schilderen

Heb jij ook zin om te gaan schilderen, maar heb je werkelijk geen idee wat en hoe? Wat dacht je ervan om gewoon te beginnen? Zoek een onderwerp dat je echt leuk vindt.

Iets schilderen wat je niet leuk vindt, is gedoemd om te mislukken. Je hebt echt niet heel veel nodig. Eigenlijk heb je alleen verf en kwasten nodig. Zelfs kwasten zijn bijzaak. Je kunt ook schilderen met je vingers of met een mes. Schilder op hout of op doek. Alles is in principe geschikt – als je er zelf maar tevreden mee bent.

Waar het om gaat is dat je schildert wat je leuk vindt. Waar geniet je van? Wat vind jíj leuk? Een mooi onderwerp om te beginnen is een grapje. De dikke, wulpse vrouwen zijn zo’n grapje. Dat is de reden dat ik je dit gratis boekje aanbiedt. Gratis – nu nog wel – omdat ik het de eerste versie is. Ik deel graag mijn plezier met schilderen en hoop dat jullie mee genieten van dit boek en me ook laten weten of het boek je helpt om te gaan schilderen. Klik op dit linkje en meld je aan voor het e-boek.

Wil je liever op les? Dat kan natuurlijk ook. In Buren ben je van harte welkom.

Dit blogje is ook verschenen op atelierhuiswerkburen.


Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent
Waar gaat 't over
Er zijn nog geen tags.
Volg me
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page