top of page
Verhaaltjes

Te koop: setje op de bank

Het setje op de bank is klaar. Eindelijk!

Natuurlijk is de verf op het schilderij allang droog - uitgezonderd het bescheiden lachje van meneer. Een mond had hij namelijk nog niet. De finishing touch is de parelketting van mevrouw. Gecultiveerde parels van het Koolwitje uit Buren. Samen met het behangetje van DO & CO is het schilderij een echt Buren's feestje.

Nu durf ik 'Het setje op de bank' pas af te noemen en heb ik het schilderij te koop gezet op marktplaats. Als je nu denkt, ik wil ook zo'n schilderij, maar dit is me een maatje te groot. Of heb je een ander behangetje dat je voor de eeuwigheid wil vastleggen? Laat het dan weten en ik schilder het voor jou. Of nog leuker, ik leer jou om zelf zo'n uitbundig schilderij te maken.

Je vind mijn gegevens onder contact.

Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent
Waar gaat 't over
Er zijn nog geen tags.
Volg me
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page