top of page
Verhaaltjes

Een gelukkig 2015

Voor iedereen die dit leest: ik wens jullie een gelukkig en gezond 2015. Het lukt vast niet om iedereen persoonlijk een kaart te sturen. Digitaal is een stuk makkelijker!

Ik laat het jaaroverzicht maar weg. Op de meeste media wordt niet veel anders gedaan in deze laatste week voor oud-en-nieuw. Ik geloof niet dat het helemaal mijn cup-of-tea is. Ons jaar is heel verdrietig begonnen. Het is natuurlijk goed om terug te denken aan de fijne dingen. Het wil echter niet helemaal vanzelf gaan. Misschien was daarom mijn kerstwens dit jaar wat minder vrolijk.

Als jullie echter graag willen laten zien wat een fijn jaar je hebt gehad, ga vooral je gang. Ik kijk graag mee!

Heel veel liefs uit Buren.

Familie proost op 2015-2.jpg

Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent
Waar gaat 't over
Er zijn nog geen tags.
Volg me
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page